Klantenservice & Contactinformatie

Hoe kan ik de Discus Maassen klantenservice bereiken?
Via het contactformulier. Hier kun je een vraag stellen. De meest voorkomende vragen (FAQ) vind je op deze pagina terug. Je kunt de Discus Maassen klantenservice natuurlijk ook bellen op nummer (+31) 033 – 2287422. Onze klantenservice is op werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur bereikbaar (daarbuiten beperkt bereikbaar). Is onze klantenservice niet bereikbaar? Spreek dan uw naam en telefoonnummer in, u wordt altijd terug gebeld.

Waar kan ik een opmerking indienen?
Heb je een vraag, opmerking of tip voor Discus Maassen? Neem dan contact op met de Discus Maassen klantenservice via het contactformulier.

Producten & assortiment

Komt het webshopassortiment overeen met het assortiment in de Discus Maassen winkels?
Het assortiment op de webshop kan afwijken van dat in de Discus Maassen winkels. De webshop biedt over het algemeen meer producten aan. Sommige winkels hebben specifieke assortimenten die niet op de webshop verkrijgbaar zijn.

De informatie over een artikel wat ik zoek is onvolledig?
Op de Discus Maassen webshop wordt alle voorhanden productinformatie getoond. Deze informatie wordt constant aangevuld en kan ook worden gewijzigd. Discus Maassen hecht veel waarde aan het verschaffen van volledige en juiste productinformatie. Wil je alsnog extra informatie over een product? Raadpleeg dan de webpagina van de fabrikant.

Klopt de afbeelding altijd met het product wat ik bestel?

Discus Maassen heeft met de grootste zorgvuldigheid afbeeldingen van producten op de shop geplaatst. In sommige gevallen kan de afbeelding afwijken van het product dat je bestelt. Van niet alle varianten is een foto voorhanden, in die gevallen is als afbeelding een foto van één van de varianten genomen.

Als het product voorradig is op de webshop, is het dan ook voorradig in de Discus Maassen winkels?

De webshop werkt met een eigen voorraad die los staat van de voorraad in de diverse Discus Maassen winkels. Een product uit voorraad leverbaar op de webshop is niet vanzelfsprekend altijd uit voorraad leverbaar vanuit de diverse Discus Maassen winkels. Als je het product in een Discus Maassen winkel wilt afhalen zorgt de webshop er voor dat het product in de Discus Maassen winkel voor je klaar te ligt om af te halen. Een product niet voorradig op de webshop kan wel voorradig zijn in een Discus Maassen winkel, we adviseren je hierover contact op te nemen met je Discus Maassen winkel.

Wat is het prijsbeleid?
Prijzen in de Discus Maassen winkels kunnen afwijkend zijn van de adviesprijzen op de Discus Maassen Webshop. Op bestellingen via de Discus Maassen Webshop zijn geen Discus Maassen Spaarpunten/-zegels of Discus Maassen Balenpasstempels van toepassing. Actie aanbiedingen worden verrekend vanaf de adviesprijs.

Meer informatie over kopen op afstand?
De website consuwijzer verstrekt alle informatie omtrent kopen op afstand. Deze website is een initiatief van de Nederlandse overheid.

Bestellen

Komen er extra kosten bij als ik een bestelling plaats?
Je betaalt uitsluitend het aankoopbedrag plus de eventuele verzendkosten (bij bezorgen op een adres). Kies je er voor je bestelling af te halen bij een Discus Maassen winkel, dan betaal je geen verzendkosten en betaal je de bestelling pas in de winkel.

Als ik een bestelling plaats, word ik dan lid of iets dergelijks?
Aan je bestelling zit geen lidmaatschap verbonden. Je kunt je natuurlijk wel inschrijven voor de Discus Maassen nieuwsbrief, waarin interessante informatie & aanbiedingen staan.

Geldt mijn Discus Maassen balenpas ook online?
Op bestellingen via de Discus Maassen Webshop zijn geen Discus Maassen spaarpunten of Discus Maassen Balenpasstempels van toepassing.

Wat is de status van mijn order?
In het orderoverzicht kun je altijd de huidige status van je order terugvinden. Elke wijziging in je status wordt automatisch via e-mail doorgestuurd.

Betalen

BTW
Alle productprijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten.

Hoe kan ik betalen voor mijn order?
Dat kan via iDeal, overboeking en via PayPal. Alle informatie over het betalen via de Discus Maassen webshop en deze verschillende betaalmethoden vind je op de betaalmethoden pagina.

Hoe kan ik mijn coupon en/of waardebonnen activeren?
Je kunt je coupon of waardebon activeren door de code in te voeren in het betalingsscherm. En door te klikken op “Bereken” wordt je korting van het totaalbedrag afgehaald.

Betalen vanuit België en Duitsland?
Je kunt kiezen voor een betaling met PayPal, creditcard (via een beveiligde verbinding) of met iDeal. Helaas accepteert Discus Maassen geen postcheques of acceptgiro’s.
Raadpleeg hier de betaalmethoden

Account

Ik kan niet inloggen?
Als je problemen hebt om in te loggen op de Discus Maassen website, kijk dan eerst welke foutmelding je krijgt. De meest voorkomende fout is een verkeerd gespeld e-mailadres of wachtwoord. We kunnen je altijd een nieuw wachtwoord mailen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Ga dan naar je “Log In” pagina door op de link te klikken bovenaan de site. Klik op “Wachtwoord vergeten” en vul je e-mailadres in. Je zult binnen enkele ogenblikken een nieuw wachtwoord ontvangen in je mailbox.

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Via de optie ‘Log In’ bovenaan elke pagina kun je de gegevens van jouw account raadplegen. Hier kun je al je gegevens zoals je naam, e-mail-, factuur- en verzendadres wijzigen. Je kan meerdere verzend- en andere adressen aanmaken, maar het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

Service

Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?
Discus Maassen hanteert een strikte policy bij het vragen van je persoonlijke gegevens. Alleen de gegevens die nodig zijn om je te helpen worden van je gevraagd. Daarnaast gebruikt Discus Maassen, net zoals de meeste betrouwbare websites, de SSL (Secure Socket Layer) technologie. Dit is een geavanceerde beveiligingstechnologie die de persoonlijke informatie beschermt bij het doorsturen via internet. Discus Maassen slaat in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie op, zoals creditcardnummers. Dit kan betekenen dat je deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat je er zeker van kunt zijn dat deze informatie niet wordt bewaard. SSL is de standaardtechnologie die ondersteund wordt door Mozilla Firefox, Microsoft Explorer, Apple Safari en andere populaire webbrowsers. Discus Maassen gebruikt deze technologie om het verzenden van je persoonlijke gegevens te beschermen. Als je niet zeker bent of je webbrowser SSL ondersteunt, raadpleeg dan de helppagina’s van je browser of neem contact op met je Internet Service Provider (ISP) of computerfabrikant.

Wat is jullie privacy policy?
Alle informatie over de Discus Maassen privacy policy kun je vinden op de privacyverklaring pagina.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?
Alle informatie over de Discus Maassen algemene voorwaarden kun je vinden op de algemene voorwaarden pagina.
Raadpleeg hier de algemene voorwaarden

Garantie

Welke garantie is van toepassing?
Op al onze producten is wettelijke garantie van toepassing, u heeft recht op een deugdelijk product.
Fabrieksgarantie is tevens van toepassing op elektrische producten.
Of een product onder de fabrieksgarantie valt, kunt u nalezen op de productpagina en/of neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Klachtenprocedure

Waar kan ik een klacht indienen?
Neem bij klachten contact op met onze klantenservice via (+31) 033 – 2287422 of via het contactformulier. Je kunt ons ook schriftelijk bereiken. Stuur je brief onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en/of bestelnummer naar:
Discus Maassen
T.a.v.: Klantenservice
De Kwinkelier 53
3722 AS Bilthoven

Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Je kunt ook een klacht indienen bij De Geschillencommissie, raadpleeg hun website via www.sgc.nl of het Europese online geschillenplatform (ODR) raadpleeg hun website via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Mijn dier heeft een klacht, wat nu?
Het Discus Maassen geeft je gepast advies bij veel voorkomende problemen en klachten van je huisdier. Heeft je huisdier een ernstige klacht of twijfel je aan de gezondheid? Neem dan direct contact op met je eigen dierenarts. Het belang van je huisdier staat immers altijd voorop.